Zabıtayı görünce namaz kılmaya gitti
Zonguldak'ta cami önünde işitme engelli olduğu ileri sürülen 39 yaşındaki adam, kendisini uzaklaştırmak isteyen zabıtanın elinden namaz kılma bahanesiyle camiye girerek kurtuldu.
2012.08.08 09:08 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Şahıs namazın ardından camiden çıkarak dilenmeyi sürdürdü. Zonguldak Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Ramazan ayında dini duyguları istismar ederek cami önlerinde dilenenlere operasyon yaptı. Yeni Cami önünde dilenen kişi zabıtayı görünce namaz kılma bahanesiyle camiye yöneldi. Bunu farkeden zabıta ekipleri, adamı durdurup camiden uzaklaştırdı. Bu sefer de aynı cadde üzerindeki Ulucamiye giderek namaz kılmak istedi. Burada bekleyen zabıta ekipleri, dilenci olduğunu farkettiği kişinin içeriye girmesine izin vermedi. Şahıs bunun üzerine caminin önünde cadde üzerindeki kaldırımda ceketini çıkarıp namaz kılmaya kalkıştı. Zabıta ekipleri, ısrarları üzerine adamın camide namaz kılmasına izin verdi.