Zabıta teşkilatının 190. yılı Bursa'da törenle kutlandı

Zabıta teşkilatının 190. yılı Bursa'da törenle kutlandı

Yeniçeri ocağının 1826 yılında kapatılmasıyla oluşturulan zabıta teşkilatı, bu yıl kuruluşunun 190. yıldönümünü kutluyor.

2016.09.05 12:35 - Son Güncellenme: 2016.09.05 12:39 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Zabıta teşkilatının 190. yılı Bursa'da törenle kutlandı

Bursa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı, Zabıta Haftası münasebetiyle Atatürk Anıtı'na çelenk sundu. Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Neşet Çakmaklı, halkın sağlığı ve huzuru için 365 gün 24 saat hizmet veren zabıtaya başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Zabıta teşkilatının görev ve yetki alanlarına giren konularda en iyi hizmeti sunabilmenin gayreti için olduğunu ifade eden Neşet Çakmaklı, "Zabıta, belediyemizin halka en yakın temsilcisidir. Zabıta, halk için var. Halkın huzuru, mutluluğu ve sağlığını ön planda tutarak çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Vatandaşlarımızdan da en büyük dileğimiz, çalışmalarımızda bize yardımcı olmalarıdır" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.09.05 12:35 - Son Güncellenme: 2016.09.05 12:39 - HABER MERKEZİ
A