Zabıta teşkilatının 187. yıldönümü kutlandı
Yenişehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, zabıta teşkilatının 187. yıldönümünü çeşitli faaliyetlerle kutladı.
2013.09.13 13:13 - Son Güncellenme: 2013.09.13 13:13 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Belediye tarafından ilçe meydanında nda vatandaşlara bilgilendirme broşürü, karanfil ve balon dağıtıldı. Ardından Yenişehir Belediyesi Sosyal Tesisleri'nde bir yemek verdi. Yemeğe Belediye Başkanı Bülent Hamdi Cingil, meclis üyeleri, daire müdürleri, zabıta teşkilatında görev yapmış eski daire amirleri ve zabıta personeli katıldı.
Başkan Cingil'e Zabıta Müdürlüğü tarafından çiçek takdim edildi. Cingil, zabıta çalışanlarına görevlerinde başarılar diledi.