Yurtta karantinadaki 156 kişi evlerine gönderildi

Yurtta karantinadaki 156 kişi evlerine gönderildi

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nden (KKTC) Adana'ya getirilen ve Kredi Yurtlar Kurumu (KYK) yurdunda karantina altına alınan öğrenciler, memleketlerine gönderildi.

2020.04.10 17:29 - Son Güncellenme: 2020.04.10 17:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yurtta karantinadaki 156 kişi evlerine gönderildi

Türkiye'ye giriş yapan ve kentteki Kredi Yurtlar Kurumu'na bağlı yurtlarda karantinaya alınan işçi ve öğrencilerden oluşan 156 kişinin, 14 günlük karantina süresi doldu.

Son sağlık kontrollerinde sorun olmadığı belirlenen vatandaşlar, 45 ayrı kente gitmek için Adana'dan ayrıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.10 17:29 - Son Güncellenme: 2020.04.10 17:30 - HABER MERKEZİ
A