Yurda giren TIR şoföründe koronavirüs çıktı, 5 kişi karantinaya alındı

Yurda giren TIR şoföründe koronavirüs çıktı, 5 kişi karantinaya alındı

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde, yurt dışından gelen TIR şoförü M.B.'nin koronovirüs testi pozitif çıktı. M.B. hastanede tedaviye alınırken, etkileşimde olduğu belirlenen 5 kişi de karantinaya alındı.

2020.04.18 21:05 - Son Güncellenme: 2020.04.18 21:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yurda giren TIR şoföründe koronavirüs çıktı, 5 kişi karantinaya alındı

Hollanda'ya mal götüren TIR şoförü M.B., 5 gün önce işini bitirerek yurda giriş yaptı. Memleketi Gaziantep'in İslahiye ilçesine gelen M.B., hastalık belirtisi gösterince kardeşi ile birlikte hastaneye gitti.

Burada yapılan koronavirüs testi pozitif çıkan M.B., tedaviye alındı. Doktorların araştırması sonucu M.B. ile temas kurduğu belirlenen kardeşi ile birlikte toplam 5 kişi yaşadıkları Altınüzüm Mahallesi'ndeki evlerinde karantinaya alındı.

Jandarma tarafından evin çevresine güvenlik şeridi çekildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.18 21:05 - Son Güncellenme: 2020.04.18 21:05 - HABER MERKEZİ
A