'Yüksek sesle konuşma' kavgasına 7.5 yıl hapis istemi
BOLU'da, yüksek sesle konuşması nedeniyle tartıştığı 42 yaşındaki Ergül S.'yi bıçaklayarak yaralayan 22 yaşındaki Ufuk Ö.'nün, 7 yıl 6 ay hapis istemiyle yargılanmasına başlandı.
2016.03.31 14:23 - Son Güncellenme: 2016.03.31 14:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
Geçen yıl Haziran ayında kent merkezinde meydana gelen olayda Ufuk Ö., iddiaya göre arkadaşıyla bir büfede içki içerken, yanlarına gelen Ergül S.'nin telefonda yüksek sesle konuşmasına tepki gösterdi. Çıkan tartışmanın kavgaya dönüşmesini çevredekilerr araya girerek önledi. Ergül S., kısa süre sonra yanına oğlunu da aldığı aracıyla yolda yürüyen Ufuk Ö'ye hafif çarptı. Çıkan kavgada Ufuk Ö., Ergül S'yi bıçakladı. Ergül S. tedavisinin ardından sağlığına kavuşurken Ufuk Ö., 'kasten öldürmeye teşebbüs' suçundan Bolu Ağır Ceza Mahkemesi'nde hakim karşısına çıktı.
Tutuksuz yargılanan sanık Ufuk Ö., "Kendimi korumak için bıçakladım. Kimsenin canına kastım yoktur, suçsuzum" dedi.
Duruşma, tanıkların dinlenmesi için ertelendi.