Yukatel Kayserispor, İstanbul'a 5 eksikle gitti
Beşiktaş ile Ziraat Türkiye Kupası maçında karşı karşıya gelecek olan Yukatel Kayserispor, 5 eksik ile İstanbul'a gitti.
2022.03.01 16:15 - Son Güncellenme: 2022.03.01 16:16 - Spor - HABER MERKEZİ
Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final maçında Beşiktaş ile karşılaşacak olan Yukatel Kayserispor, hazırlıklarını tamamlayarak İstanbul'a gitti.
Sarı kırmızılı takımda 5 eksik var. Sakatlıkları bulunan Yasir Subaşı, Dilmitrios kolovetsios, Bernard Mensah, Emrah Başsan ve koronavirüs karantinasında bulunan Bilal Bayezit forma giyemeyecek.