Yozgat'ta Jandarma ekipleri yaralı şahini koruma altına aldı!

Yozgat'ta Jandarma ekipleri yaralı şahini koruma altına aldı!

Yozgat'ta jandarma ekipleri yaralı halde bulduğu şahini tedavisi yapılmak üzere Doğa Koruma ve Milli Parklar Yozgat Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim etti.

2024.08.09 11:06 - Son Güncellenme: 2024.08.09 15:15 - Güncel - İHA
A
Yozgat'ta Jandarma ekipleri yaralı şahini koruma altına aldı!

Yozgat'ın Boğazlıyan ilçesine bağlı Uzunlu beldesinde devriye sırasında kırsal alanda yaralı şahini gören Jandarma Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma ekipleri, durumu Doğa Koruma ve Milli Parklar Yozgat Şube Müdürlüğü ekiplerine bildirdi.

Jandarma ekipleri, yaralı şahini alarak tedavisi yapılması için Doğa Koruma ve Milli Parklar Yozgat Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim etti.Şahin'in, tedavisinin ardından doğaya salınacağı belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.08.09 11:06 - Son Güncellenme: 2024.08.09 15:15 - İHA
A