Yönetmensiz ilk tiyatro oyunu sahnelendi

Yönetmensiz ilk tiyatro oyunu sahnelendi

ALMANYA'nın Hamburg kentinde kurulan Tiyatro Anadolu'nun ekibi oyunlarını yönetmensiz çalışıyor.

2014.10.13 17:50 - Son Güncellenme: 2014.10.13 17:50 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Yönetmensiz ilk tiyatro oyunu sahnelendi

Ekibin, kolektif olarak hazırladığı skeçlerden oluşan ilk oyunu 'Kahkaha 2014'ü sahneledi. Yönetmensiz çalışan ve tüm kararları birlikte alan yeni tiyatronun ilk oyunu seyircilerin beğenisini kazandı. Tiyatro Anadolu yıllardan bu yana çeşitli tiyatrolarda çalışan Hüsniye Karkın, Ahmet Çavunmirza ve Cahit Balat öncülüğünde kısa süre önce kuruldu. Tiyatronun kurucu üçlüsünün yanı sıra Hakan Gök, Nurullah Oğuz, Enes Balat ve Deniz Demirkıran'ın rol aldığı oyunda, günlük yaşamda karşılaşılan durumlar mizahi dille anlatılıyor. Altona Okulu Amfisi'nde sahnelenen oyun beğeni toplarken ekip dakikalarca alkışlandı. Tiyatro ekibi adına kısa konuşma yapan Cahit Balat, seyircilere gösterdikleri ilgiden ötürü teşekkür etti.

 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.10.13 17:50 - Son Güncellenme: 2014.10.13 17:50 - HABER MERKEZİ
A