"Yönetim transferime sıcak bakmıyordu ama.."

"Yönetim transferime sıcak bakmıyordu ama.."

Ara transferin son döneminde Hannover'a Marcelo'nun karşılığında takas yoluyla gönderilen Alexander Milosevic, Türkiye temsilcisi Ferhat Çiftçi aracılığıyla açıklamalarda bulundu.

2016.02.01 09:48 - Son Güncellenme: 2016.02.01 09:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Yönetim transferime sıcak bakmıyordu ama.."

Transfer sürecinin oldukça hızlı gerçekleştiğini söyleyen Milosevic, "AIK'dan Beşiktaş'a düzenli forma giyebilmek için geldim. Ancak yaşadığım sakatlıklar ve sonrasından gelen şanssızlıklar sebebiyle takımda istediğim kadar forma şansı bulamadım. Ara transferde ilk etapta benim için gelen tekliflere yönetim, olumsuz baktı. Ama dün her şey bir anda değişti. Beşiktaş, Hannover'la anlaşmaya vardı. İsveç'in Euro 2016 kadrosunda yer almam için düzenli olarak forma giymem gerekiyor... Bundan dolayı ben de gitmeyi kabul ettim. Beşiktaş'a şampiyonluk yolunda başarılar diliyorum. Bir gün Beşiktaş'a dönmek isterim" ifadelerini kullandı.

24 yaşındaki futbolcu, bugün Almanya'ya gidip yeni takımının formasını giyecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.01 09:48 - Son Güncellenme: 2016.02.01 09:48 - HABER MERKEZİ
A