Yolunu kaybedince banyoya girdi

Yolunu kaybedince banyoya girdi

Denizli'nin Merkezefendi ilçesinde, apartmanın ikinci katındaki dairenin penceresinden banyoya giren şahin, itfaiye ekipleri tarafından yakalanıp tekrar doğaya bırakıldı.

2018.06.03 09:21 - Son Güncellenme: 2018.06.03 09:21 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Yolunu kaybedince banyoya girdi

Olay, saat 13.00 sıralarında Şemikler Mahallesi'ndeki apartmanın ikinci katında meydana geldi. Yolunu kaybeden şahin, Gümüşkent Sitesi'ndeki apartmanın ikinci katındaki açık pencereden evin banyosuna girdi.

Banyoya girdiklerinde şahini gören ev sakinleri durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.

İhbar üzerine gelen itfaiye ekipleri eldiven takarak şahini yakaladı. Yolunu kaybeden şahin, itfaiye tarafından tekrar doğaya bıraktı. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2018.06.03 09:21 - Son Güncellenme: 2018.06.03 09:21 - HABER MERKEZİ
A