Yolcu otobüsünde korona alarmı! Tüm yolcular karantinaya alındı

Yolcu otobüsünde korona alarmı! Tüm yolcular karantinaya alındı

Kırıkkale'nin Balışeyh ilçesinde polis ekipleri denetim sırasında bir yolcu otobüsünü durdurdu. Otobüsteki HES kodu sorgulamasında 2 yolcunun durumunun riskli olduğu tespit edildi. Kırıkkale Valiliği Salgın Denetim Merkezince otobüsteki tüm yolcular Kovid-19 testinin ardından karantinaya alındı.

2021.02.13 08:26 - Son Güncellenme: 2021.02.13 11:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yolcu otobüsünde korona alarmı! Tüm yolcular karantinaya alındı
04:18 Yolcu otobüsünde korona alarmı! Tüm yolcular karantinaya alındı

İLGİLİ VİDEO

Yolcu otobüsünde korona alarmı! Tüm yolcular karantinaya alındı

Balışeyh İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, Kırıkkale-Samsun kara yolu üzerinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında yaptıkları denetimler sırasında Resul Özdemir idaresindeki 08 DD 900 plakalı yolcu otobüsünü durdurdu.

Ekipler, otobüste yaptığı HES kodu sorgulamasında 2 yolcunun durumunun riskli olduğunu belirledi.

29'U YOLCU 31 KİŞİYE KOVİD-19 TESTİ YAPILDI

Jandarma ve İl Salgın Denetim Merkezi ekipleri refakatinde Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesine getirilen otobüsteki 29'u yolcu 31 kişiye Kovid-19 testi yapıldı.

SONUÇLAR ÇIKANA KADAR YURTTA KALACAKLAR

Hastanedeki işlemlerinin ardından Gençlik ve Spor Bakanlığına bağlı Hatice Hanım Kız Öğrenci Yurduna getirilen vatandaşların, test sonuçları çıkana kadar yurtta kalacağı öğrenildi.

2 YOLCU VE OTOBÜS FİRMASINA CEZA

Öte yandan, durumları riskli çıkan 2 yolcu ve otobüs firmasına da 4 bin 50'şer lira para cezası uygulandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2021.02.13 08:26 - Son Güncellenme: 2021.02.13 11:10 - HABER MERKEZİ
A