Yola çıkacaklar dikkat! 20 gün süreyle kapatıldı

Yola çıkacaklar dikkat! 20 gün süreyle kapatıldı

Anadolu Otoyolu'nun İstanbul istikameti Kaynaşlı ile Bolu Tüneli arası bakım çalışmaları kapsamında 20 gün süreyle trafiğe kapatıldı. Ulaşım, İstanbul-Ankara istikametinden çift yönlü sağlanıyor.

2019.06.24 20:56 - Son Güncellenme: 2019.06.24 20:57 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yola çıkacaklar dikkat! 20 gün süreyle kapatıldı

Bolu Valiliğinden yapılan açıklamada, otoyolun Kaynaşlı ile Bolu  Tüneli arasındaki kırık derzlerin yenileneceği bildirildi.

Karayolları Genel Müdürlüğünce 24 Haziran-14 Temmuz'da Ankara-İstanbul  istikametinin araç geçişine kapatıldığı ifade edilen açıklamada, ulaşımın  İstanbul-Ankara istikametinden çift yönlü sağlanacağı kaydedildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.06.24 20:56 - Son Güncellenme: 2019.06.24 20:57 - HABER MERKEZİ
A