Yol kenarında gördüğü ayıyı 'gel oğlum' diye çağırdı

Yol kenarında gördüğü ayıyı 'gel oğlum' diye çağırdı

Karabük'te havaların ısınması ile birlikte ayılar yiyecek bulmak için köy ve yerleşim yerlerine inmeye başladı.

2019.06.07 17:34 - Son Güncellenme: 2019.06.07 17:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yol kenarında gördüğü ayıyı 'gel oğlum' diye çağırdı

Karabük'ün Ovacık ilçesinde sıklıkla görülmeye başlayan ayılar köylüleri tedirgin ederken, karayolu üzerinde seyrederken yolda ayıyı gören bir kişi 'Gel oğlum' diyerek ayıyı yanına çağırdı. Yol kenarından kendini çağıran şahsa bir süre bakan ayı daha sonra ormanlık alana kaçarak izini kaybettirdi. 
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.06.07 17:34 - Son Güncellenme: 2019.06.07 17:35 - HABER MERKEZİ
A