YÖK'te bir ilk daha!

YÖK'te bir ilk daha!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Prof. Dr. Osman Öztürk'ün vefatı nedeniyle boşalan Yükseköğretim Kurulu (YÖK) üyeliğine, Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Zeliha Koçak Tufan'ı atadı.

2015.01.09 20:30 - Son Güncellenme: 2015.01.09 21:21 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
YÖK'te bir ilk daha!

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Prof. Dr. Osman Öztürk'ün vefatı nedeniyle boşalan Yükseköğretim Kurulu üyeliğine, Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Doç.Dr. Zeliha Koçak Tufan'ın Bakanlar Kurulu'nca yapılan seçimini, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun 6'ncı maddesinin (b) fıkrası gereğince onayladı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.09 20:30 - Son Güncellenme: 2015.01.09 21:21 - HABER MERKEZİ
A