YÖK, e-kayıt işlemini tamamlayamayarak ön kayıt yapan adayların kayıt işlemlerinin kabul edilmesini istedi

YÖK, e-kayıt işlemini tamamlayamayarak ön kayıt yapan adayların kayıt işlemlerinin kabul edilmesini istedi

YÖK'ten yapılan açıklamada kurumumuz "e-kayıt işlemini tamamlayamayarak ön kayıt yapan adayların kayıt işlemlerinin kabul edilmesini istedi" denildi.

2015.08.12 18:12 - Son Güncellenme: 2015.08.12 18:12 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
YÖK, e-kayıt işlemini tamamlayamayarak ön kayıt yapan adayların kayıt işlemlerinin kabul edilmesini istedi

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Bazı yükseköğretim kurumları, 2015 Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi (ÖSYS) kapsamında üniversiteye elektronik kayıt yaptırmak isteyen bazı öğrencilerin, e-kayıt işlemleri sırasında, üniversitenin linkine giriş yaparak ön kayıt işlemini yaptığını ancak esas kayıt işlemlerini tamamlamadığını bildirerek, ön kayıt yaptıran ancak kaydını tamamlayamayan adaylara ilişkin yapılacak işlemler hakkında başkanlığımızdan görüş istemiştir.

Konu, 12.08.2015 tarihli Yükseköğretim Yürütme Kurulu toplantısında görüşülmüş ve 2015 ÖSYS e-kayıt işlemlerinde sehven e-kayıt işlemini tamamlayamayarak ön kayıt yapan adayların mağdur olmaması için kayıt işlemlerinin "kayıt yapılmış" olarak kabul edilmesi uygun görülmüş, konuya ilişkin alınan karar üniversitelere yazı ile bildirilmiştir."

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2015.08.12 18:12 - Son Güncellenme: 2015.08.12 18:12 - HABER MERKEZİ
A