Yobo'nun Fenerbahçe sevinci
Fenerbahçe formasını iki yıldır kiralık olarak giyen Joseph Yobo, sonunda bonservisiyle birlikte Fenerbahçeli olmanın mutluluğunu yaşıyor.
2012.08.04 09:40 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Bonservisinde indirim yapmayan Everton yönetimine, "Ülkeme gidiyorum. Tek isteğim Fenerbahçe'de oynamak. Yoksa dönmem" restini çeken Joseph Yobo, bunun karşılığını Fenerbahçeli olarak aldı. Aykut Kocaman'ın, takımda tutulmasını istediği Yobo, Twitter hesabından, "Fenerbahçe'ye dönüyorum. Çok mutluyum. Everton'a da teşekkür ediyorum" diye yazarak, transferini duyurdu. Transferinin gerçekleştirilmesinin ardından evraklarını hazırlayıp, vize için başvuruda bulunan Nijeryalı savunmacının, 2-3 gün içinde vizesini alarak, Türkiye'ye gelmesi bekleniyor.