Yılmaz Vural Ersun Yanal'ı eleştirdi

Yılmaz Vural Ersun Yanal'ı eleştirdi

Gaziantepspor ile anlaşma noktasına gelen tecrübeli çalıştırıcı, Yanal'ın Galatasaray derbisi sonrası yaptığı açıklamaları eleştirdi.

2013.11.15 14:20 - Son Güncellenme: 2013.11.15 14:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Yılmaz Vural Ersun Yanal'ı eleştirdi

Yılmaz Vural, Fenerbahçe Teknik Direktörü Ersun Yanal'ı 2-0 kazanılan Galatasaray derbisi sonrası yaptığı "Bundan sonra zirveyi kimseye kaptırmayız" sözü nedeniyle eleştirdi.

Vural, Rayospor'a yaptığı açıklamada "Ersun Yanal'ın maçtan sonra böyle bir açıklama yapması yanlış. Neye güvenerek böyle konşuyor. 2 maç kaybetseler onlar da aynı duruma gelecekler. Boşu boşuna antipatik gözüküyor. Çok erken yapılmış gereksiz bir açıklama." ifadelerini kullandı.

ANTEP İLE ANLAŞTI MI?

Gaziantespor ile temasının olduğunu da doğrulayan Vural, "Başkan İbrahim Kızıl ile bir görüşmemiz oldu. Oldukça da olumlu geçti. Bana haber vereceklerini söylediler. Bekliyoruz." ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.15 14:20 - Son Güncellenme: 2013.11.15 14:20 - HABER MERKEZİ
A