Yılmaz Büyükerşen ameliyat oldu
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen, bel fıtığı ameliyatı oldu olduğu bildirildi
2015.01.24 00:52 - Son Güncellenme: 2015.01.24 00:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan yazılı açıklamada, geçtiğimiz günlerde makamında çalışırken aniden rahatsızlanan Başkan Büyükerşen, Acıbadem Eskişehir Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada yapılan tetkiklerde Büyükerşen'in halk arasında bel fıtığı olarak bilinen lomber disk rahatsızlığı yaşadığı belirlendi.
Bunun üzerine Büyükerşen, bel fıtığı ameliyatı oldu. Ameliyatı gerçekleştiren Beyin ve Sinir Cerrahisi Uzmanı Doç. Dr. Kağan Tun, Büyükerşen'in sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi. Doç. Dr. Tun, "Büyükerşen, bugün itibariyle halk arasında bel fıtığı olarak bilinen lomber disk ameliyatı oldu. Büyükerşen'in ameliyatında, yaklaşık 3 cm'lik küçük bir kesiden girilerek uygulanan mikrocerrahi yöntemi kullanıldı. 45 dakika süren lomber disk ameliyatı çok başarılı geçti. Büyükerşen'in sağlık durumu iyi. Birkaç gün içinde taburcu olmasını bekliyoruz." dedi.