Yılmaz belediye çalışanlarını iftar yemeğinde ağırladı

Yılmaz belediye çalışanlarını iftar yemeğinde ağırladı

Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, belediye çalışanlarını iftar yemeğinde ağırladı.

2013.07.23 14:49 - Son Güncellenme: 2013.07.23 14:52 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yılmaz belediye çalışanlarını iftar yemeğinde ağırladı


Gemlik Belediyesi Sosyal Yaşam Merkezi Tesisleri'nde işçi ve memur ve aileleriyle birlikte iftar açan Başkanvekili Yılmaz, 27 aya sığdırılmış 10 yıllık hizmetlerin arkasında belediye çalışanlarının olduğunu söyledi. Belediye çalışanlarının da arkasında aileleri olduğunu vurgulayan Refik Yılmaz, "Gemlik Belediyesi 27 aydır özlediği, beklediği, hak ettiği huzurlu ortama kavuştu. Gemlik Belediyesi bir aile gibi oldu. Bu huzur dolu 27 aylık süreç gösterdi ki, artık belediye çalışanları zarar görmeyecek, belediye çalışanları yargılanmayacaklar. Bizim dönemimizde bunlar olmayacak" dedi.
İftar Yemeğine Başkan Yardımcıları Nazmi Koçak, Mehmet Çelik ve Muharrem Sarı'da katıldı. Belediye Meclis üyelerinin de yer aldığı yemek samimi ortamda gerçekleşti. Yemekte iftar duasını Belediye Başkan Yardımcısı Nazmi Koçak yaptı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.23 14:49 - Son Güncellenme: 2013.07.23 14:52 - HABER MERKEZİ
A