Yılın ilk umre kafilesi yola çıktı
ADIYAMAN'da yılın ilk umre kafilesi, dualar eşliğinde kutsal topraklara uğurlandı.
2015.01.01 23:20 - Son Güncellenme: 2015.01.01 23:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
Suudi Arabistan'a gidecek 350 kişilik umre kafilesi, akşam saatlerinde Cumhuriyet Mahallesi'nde bulunan İl Müftülüğü önünde toplandı. Dua edilen uğurlama töreninde konuşan İl Müftüsü Mehmet Ali Öztürkçü, "Umre kayıtlarımız devam ediyor. Yaptığımız araştırmalara göre Türkiye genelinde bazı illerde azalma görülürken Adıyaman'da geçen seneye göre artmış durumda. Vatandaşlarımızın yolu açık olsun" dedi.
Konuşmaların ardından otobüslere binen vatandaşlar, dualar eşliğinde yola çıktı. Bazı vatandaşların gözyaşı döktüğü görüldü.