Yılın en önemli tatbikatı sona erdi
Amerikan Ordusu ile Güney Kore'nin yılık askeri tatbikatı bitti.
2013.04.30 10:22 - Son Güncellenme: 2013.04.30 10:22 - Dünya - HABER MERKEZİ
Tatbikat, Kuzey Kore'nin nükleer testlerinin ardından 11 Mart"ta başlamıştı.
Kuzey Kore ise tatbikatı kendi güvenliğine tehdit olarak görüyordu.