Yıldırımspor, Siirt'ten 3 puanla döndü!

Yıldırımspor, Siirt'ten 3 puanla döndü!

Bursa ekibi, deplasmanda Siirt İl Özel İdaresi'ni 2-0 yenerek, grupta 2.sıraya yükseldi.

2021.02.10 16:08 - Son Güncellenme: 2021.02.10 16:08 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Yıldırımspor, Siirt'ten 3 puanla döndü!

HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN

3.Lig 4.Grup'ta mücadele veren Bursa Yıldırımspor, bugün deplasmanda Siirt İl Özel İdaresi'ni 2-0 yenerek, klasmanda 2.sıraya yükseldi.

Mavi-beyazlılar, 28. dakikada Hüseyin Atalay'ın asistiyle Furkan Fehmi Güneş'in golüyle 1-0 öne geçti.

Bursa ekibinde, 66'da Muhammet Öz'ün asistini Tuğkan Kamışoğlu gole çevirdi ve sahadan 2-0 galip ayrıldı.

Lider 1954 Kelkit'in 1 puan geriden takibe devam eden Yıldırımspor, 17 Şubat Çarşamba günü saat 13.00'te sahasında Bayrampaşa'yı konuk edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.10 16:08 - Son Güncellenme: 2021.02.10 16:08 - HABER MERKEZİ
A