Yıldırım Suudi Dışişleri Bakanını kabul etti
Başbakan Binali Yıldırım, Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Adel Bin Ahmed Al-Jubeir'i kabul etti.
2017.02.08 17:01 - Son Güncellenme: 2017.02.08 17:01 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan Binali Yıldırım, Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Adel Bin Ahmed Al-Jubeir'i Çankaya Köşkünde kabul etti. Kabul, basına kapalı gerçekleşti.