Yıldırım 'Şehir Tiyatrosu'nu sevdi
Bursa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu, 'Kaynanam Nasıl Kudurdu' adlı sevilen oyununu Yıldırım Belediyesi Barış Manço Kültür Merkezi'nde sahneliyor.
2014.01.08 15:30 - Son Güncellenme: 2014.01.08 15:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu, 5 yıl aradan sonra yeniden Yıldırım'da perdelerini açıyor. Bursalıları birbirinden özel oyunlarla buluşturan Şehir Tiyatrosu, Türk edebiyatının en üretken yazarlarından biri olan Hüseyin Rahmi Gürpınar'ın 'Kaynanam Nasıl Kudurdu' adlı eserini, Barış Manço Kültür Merkezi'nde sahneliyor. Salı akşamları sanatseverlerle buluşan oyunda, geçkin yaşına rağmen bambaşka bir hayatın peşinde sürüklenen dul bir kadının hayatı anlatılıyor. Bu haftaki temsili, Büyükşehir Belediyesi Kültür Şube Müdürü Nur Çakır ile Muhsin Özlükurt ve Faruk Anbarcıoğlu da aileleriyle birlikte izledi. Eğlenceli oyun, izleyicilere keyifli anlar yaşattı.