Yıldırım, RTÜK Başkanı ve beraberindeki heyeti kabul etti
Başbakan Binali Yıldırım, RTÜK Başkanı İlhan Yerlikaya ve beraberindeki heyeti kabul etti.
2017.11.30 15:56 - Son Güncellenme: 2017.11.30 15:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başbakan Binali Yıldırım, RTÜK Başkanı İlhan Yerlikaya ve beraberindeki heyeti Çankaya Köşkü'nde kabul etti. Kabul, basına kapalı gerçekleşti.