Yıldırım Londra'da İngiliz yatırımcılarla bir araya geldi
Başbakan Binali Yıldırım, Londra'da İngiliz yatırımcılarla çalışma kahvaltısına katıldı.
2017.11.27 13:25 - Son Güncellenme: 2017.11.27 13:25 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan Binali Yıldırım, dün geldiği İngiltere'nin başkenti Londra'da resmi temaslarına devam ediyor. Başbakan Yıldırım, temasları kapsamında Intercontinental otelde İngiliz yatırımcılarla çalışma kahvaltısına katıldı.
Başbakan Yıldırım, İngiltereli mevkidaşı Theresa May ile başbaşa ve heyetlerarası görüşme gerçekleştirecek.