Yıldırım, Japonya ve Ürdün Büyükelçilerini kabul etti

Yıldırım, Japonya ve Ürdün Büyükelçilerini kabul etti

TBMM Başkanı Binali Yıldırım, Japonya'nın Ankara Büyükelçisi Akıo Mıyajıma ve Ürdün'ün Ankara Büyükelçisi İsmail İssa Rifaie'yi kabul etti.

2018.08.13 16:42 - Son Güncellenme: 2018.08.13 16:43 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A