Yıldırım, İngiliz iş dünyasının temsilcileriyle öğle yemeği yedi

Yıldırım, İngiliz iş dünyasının temsilcileriyle öğle yemeği yedi

Başbakan Binali Yıldırım, İngiltere'nin başkenti Londra'da Birleşik Krallık siyaset ve iş dünyası temsilcileriyle öğle yemeği yedi.

2017.11.27 17:32 - Son Güncellenme: 2017.11.27 17:32 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Yıldırım, İngiliz iş dünyasının temsilcileriyle öğle yemeği yedi

Başbakan Binali Yıldırım, dün geldiği İngiltere'nin başkenti Londra'da resmi temaslarına devam ediyor.

Başbakan Yıldırım, resmi temasları kapsamında Birleşik Krallık siyaset ve iş dünyası temsilcileriyle öğle yemeğinde bir araya geldi.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2017.11.27 17:32 - Son Güncellenme: 2017.11.27 17:32 - HABER MERKEZİ
A