Yıldırım, Destici'ye geçmiş olsun dileklerini iletti

Yıldırım, Destici'ye geçmiş olsun dileklerini iletti

Başbakan Binali Yıldırım, BBP Genel Merkezi'nde çıkan yangınla ilgili BBP Genel Başkanı Mustafa Destici'yi arayarak geçmiş olsun dileklerini iletti.

2018.01.03 18:45 - Son Güncellenme: 2018.01.03 18:45 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Yıldırım, Destici'ye geçmiş olsun dileklerini iletti

Başbakanlıktan açıklamaya göre Başbakan Yıldırım, BBP Genel Başkanı Mustafa Destici'yi telefonla arayarak genel merkez binalarında çıkan yangın hakkında bilgi aldı. Başbakan Yıldırım, olaydan duyduğu üzüntüyü belirterek, geçmiş olsun dileklerini iletti.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2018.01.03 18:45 - Son Güncellenme: 2018.01.03 18:45 - HABER MERKEZİ
A