Yıldırım Demirören: Alacaklarımı hibe ediyorum

Yıldırım Demirören: Alacaklarımı hibe ediyorum

Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, mali kongrede çarpıcı açıklamalarda bulundu.

2012.02.26 13:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Yıldırım Demirören: Alacaklarımı hibe ediyorum

Beşiktaş Kulübü  Yıllık Olağan İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı, Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre Merkezi Anadolu Oditoryumu Salonu'nda başladı.

Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, kürsüye çıkarak açıklamalarda bulundu.

Demirören yaptığı açıklamada;

"Bugün burada hayatımın en zor konuşmalarından bir tanesini yapıyorum. Tabii ki hatalarımız oldu. Ne yapmak istediysek Beşiktaş için yaptık. Bu süreçte sizlerin kalbini kırdıysam affola. 2004'de Beşiktaşımızın borcu 11 milyon TL civarındaydı. Ezeli rakiplerimizin de bu civardaydı. 2012'de rakiplerimiz ile aynı borçtayız. 2004 senesinden bugüne kadar ben ve yönetimim Beşiktaş'a 6 tane kupa kazandırdık.  İverson, Guti vb. isimlerle Beşiktaşımızı dünyaya duyurduk. Fulyamızı, Beşiktaşımıza kazandırdk. Başbakanımızın verdiği söz ile stadımızın yapılması tamamlanma aşamasına geldi. Kişiler seçilmek için stad projesinden bahseder. Ben veda ederken bu müjdeyi veriyorum. Dünyanın en büyük taraftarı olan Beşiktaş taraftarı her zaman zirvede olmuştur. Eğer taraftarlar başkanına ve yönetiminine her koşulda destek çıkmazsa rakipleri sevindirirler. Onlardan ricam bundan sonra yönetime ve başkanına sahip çıksınlar. Beşiktaşlılık duruşunu kimsenin bozmasına izin vermeyin. Ben Beşiktaş'a borcumu hibe edeceğim. Ancak tek şartım var. Bundan sonraki Başkan ve yöneticiler Beşiktaş'a koyduğu her parayı hibe edecekler. Son olarak sizlerden helallik isiyorum ve hakkımı helal ediyorum." diyerek sözlerini tamamladı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.02.26 13:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A