Yıldırım'dan Yanal açıklaması!

Yıldırım'dan Yanal açıklaması!

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, anjiyo olan Teknik Direktör Ersun Yanal'ı hastanede ziyaret etti. Çıkışta kısa bir açıklamada bulunan Başkan Yıldırım, Yanal'ın sağlık durumunun gayet iyi olduğunu ve pazar günü derbide takımın başında yer alacağını söyledi.

2013.11.08 17:56 - Son Güncellenme: 2013.11.08 17:56 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Yıldırım'dan Yanal açıklaması!
03:02 Ersun Yanal anjiyo oldu

İLGİLİ VİDEO

Ersun Yanal anjiyo oldu

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, hastanede kontrol altında tutulan Ersun Yanal'ı ziyaret etti.

Yıldırım, ziyaretinin ardından yaptığı açıklamada, Yanal'ın birkaç gündür rahatsızlık hissettiğini, bugün doktora gelerek muayene olduğunu ifade ederek, "Doktor da stent takılması gerektiğini söyledi. Kendisi de bunu kabul etti. Pazar günü Galatasaray maçında takımın başında sahada olacak. Kendisine
geçmiş olsun diliyorum. İnşallah pazar günü maçta gereğini yapacaktır" diye konuştu.
     
Yanal'ı nasıl gördüğü sorusuna Yıldırım, "Gayet iyi gördüm" cevabını verdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.08 17:56 - Son Güncellenme: 2013.11.08 17:56 - HABER MERKEZİ
A