Yıldırım'da toplu sünnet şöleni

Yıldırım'da toplu sünnet şöleni

Yıldırım Belediyesi'nin düzenlediği toplu sünnet şöleninde 150 çocuk erkekliğe ilk adımı attı.

2012.07.02 10:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yıldırım'da toplu sünnet şöleni

Yıldırım Belediyesi'nin geleneksel sünnet şöleninde 150 çocuk sünnet ettirildi. Bayrak alanını dolduran binlerce kişi, sünnet şölenine yoğun katılım gösterdi. 155 çocuğu sünnet ettirdiklerini belirten Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, "Peygamber efendimizin sünnetini yerine getiriyoruz. Son derece önemlidir. Kalbi ve gönül huzurudur. Sünneti yerine getirdiğimiz zaman insanlar mutlu oluyor. Bu dini bakımdan önemlidir. Çocuklarımızın önünde yeni sayfa açılıyor. Özgüvenleri ve kişilikleri gelişiyor. Delikanlılığa ilk adımları atılıyor ve ilk mürvetlerini görüyorlar. Cemiyette akrabaların bir araya gelmesi çok önemlidir. Birbirleri ile özlem gideriyorlar" dedi.
Başkan Keskin, sünnet olan çocuklara hediyeler dağıttı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.07.02 10:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A