Yıldırım'da olaylı yıkım
Kaçak ve çarpık yapılaşmayla mücadelesine devam eden Yıldırım Belediyesi, yıkımlarını sürdürüyor.
2013.03.27 10:43 - Son Güncellenme: 2013.03.27 10:48 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
7/24 çalışan Yıldırım Belediyesi Kaçak Yapı Ekipleri, geçtiğimiz gün Yavuzselim, Duaçınarı, Hacıvat ve Fidyekızık Mahallerinde 4 kaçak binayı yıktı.Yıldırım Belediyesi Kaçak Yapı Ekiplerinin yanı sıra Yıldırım Belediyesi Zabıta Ekipleri ve güvenlik güçlerinin de katıldığı yıkımlarda, olay çıkartan vatandaşlar güçlükle yatıştırıldı.
Kaçak yapılaşma konusundaki kararlılıklarından vazgeçmediklerini belirten Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, "Amacımız, Yıldırım İlçesi'ni modern bir ilçe haline getirmek. Biz kaçak yapılaşmayla mücadele konusunda kararlıyız. Bununda en büyük göstergesi kentsel dönüşüm çalışmalarımızdır. Kaçak bina yapan vatandaşlarımıza hapis, deprem gerçeğini hatırlatıyoruz" diye konuştu.