Yıldırım çarpan Bursalı askerin selamı var

Yıldırım çarpan Bursalı askerin selamı var

Barış Pınarı Harekatı operasyonuna arkadaşları ile katılmak için beklerken yıldırım düşmesi sonucu yaralanan Bursalı asker Doğan Olaştagöz'ün İnegöllülere selamı var.

2019.10.24 18:19 - Son Güncellenme: 2019.10.24 18:21 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yıldırım çarpan Bursalı askerin selamı var

Barış Pınarı Harekatı için Irak'a giden İnegöllü uzman çavuş Doğan Olaştagöz, arkadaşları ile birlikte operasyon emri beklerken yıldırım düşmesi sonucu yaralanarak hastaneye kaldırıldı.

GATA'da tedavi gören Doğan Olaştagöz'ün annesi Naciye Olaştagöz, sosyal medya hesabından, askerin normal odaya alındığını ve sağlık durumunun iyi olduğunu, ayrıca İnegöl'e ve İnegöllülere selamının olduğunu bildirdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.10.24 18:19 - Son Güncellenme: 2019.10.24 18:21 - HABER MERKEZİ
A