Yıldırım Belediyespor, 3 madalya ile döndü

Yıldırım Belediyespor, 3 madalya ile döndü

Başarı çıtasını daha da yükseğe taşımayı hedefleyen Yıldırım Belediyespor, 3 madalyayı daha kulüp müzesine kazandırdı.

2016.03.22 16:08 - Son Güncellenme: 2016.03.22 16:08 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Yıldırım Belediyespor, 3 madalya ile döndü

Rize'de düzenlenen Genç Erkekler Grekoromen Güreş Türkiye Şampiyonası'nda mindere çıkan Yıldırım Belediyesporlu güreşçiler Süleyman Erbay ve Doğuş Ayazcı 3'üncü, Ömer Faruk Demir ise 2'nci oldu. Sporda marka şehir olma yolunda sporcuların kazandığı derecelerin hedefe ulaşmada önemli bir basamak olduğunu dile getiren Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, "Sporcularımızın kazandığı başarılar, gençlerimizin ve çocuklarımızın spora olan ilgisini arttırıyor. Sağlıklı hayatın olmazsa olmazı spordur. Ailelerimizin evlatlarını spora teşvik etmelerini tavsiye ediyorum. Ayrıca kazandıkları başarılarla Yıldırım'ın adından söz ettiren sporcu kardeşlerimizi de kutluyorum" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.22 16:08 - Son Güncellenme: 2016.03.22 16:08 - HABER MERKEZİ
A