Yıldırım Belediyesi'nden 'Atığını getir, hediyeni götür' kampanyası
Yıldırım Belediyesi, Atık Toplama Günleri kapsamında 'Atığını Getir, Hediyeni Götür' projesi gerçekleştiriyor.
2023.06.22 11:14 - Son Güncellenme: 2023.06.22 11:18 - Bursa Bölge - HÜSEYİN İZCİ
SİMLANUR İNCE - HÜSEYİN İZCİ / BURSADA BUGÜN
Yıldırım Belediyesi tarafından gerçekleştirilen 'Atığını Getir, Hediyeni Götür' projesi Ahmet Taner Kışlalı Meydanı'nda düzenleniyor.

ATIKLARINI GETİRENLERE ÇEŞİTLİ HEDİYELER VERİLİYOR
Gerçekleştirilen proje kapsamında vatandaşlar, kitap, atık yağ, elektronik atık, atık pil ve mavi kapaktan birini getirirse hediye sahibi oluyor.
Hediyeler arasında su, ampul, yağdanlık, kepçe seti, saklama kabı ve fincan gibi ürünler bulunuyor.

KİTAPLAR KİLO KARŞILIĞINDA HESAPLANIYOR
Vatandaşların getirdiği atık kitaplar kilo ile hesaplanıyor ve karşılığında nakit para ya da hediye bir ürün veriliyor.

ATIKLAR TOPLAMA TESİSİNDE AYRIŞTIRILIYOR
Toplanan atıklar Yıldırım Belediyesi'ne ait olan atık toplama tesisinde toplanıyor ve ayrıştırılarak ilgili lisanslı firmalara gönderilerek Türkiye ekonomisine kazandırılıyor.

