Yıldırım Belediyesi'nde ilaçlama çalışmaları devam ediyor

Yıldırım Belediyesi'nde ilaçlama çalışmaları devam ediyor

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, "Koruyucu ve önleyici sağlık hizmetleri kapsamında çevre zararlılarına yönelik ilaçlama çalışmalarımız devam ediyor. Ekiplerimiz 71 mahallemizin tamamında ilaçlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor" dedi.

2024.09.29 12:25 - Son Güncellenme: 2024.09.29 12:27 - Bursa Bölge - BÜLTEN
A
Yıldırım Belediyesi'nde ilaçlama çalışmaları devam ediyor

Yıldırım Belediyesi, vatandaşların yoğun olduğu pazaryerleri, dere yatakları ve sulak alanların ilaçlanmasına özen gösterirken ayrıca çöp bırakma noktalarında ilaçlama ve dezenfekte işlemiyle mikrobik ortamların oluşmasının önüne geçiyor.

İlçenin dört bir yanında dezenfekte çalışmalarını sürdürdüklerini ifade eden Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, "Yeşil alanlardan parklara, orta refüjlerden çevre zararlıları ile mücadeleye kadar oldukça kapsamlı bir çalışma yürütüyoruz. İlaçlama çalışmalarımız aralıksız sürecek" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.09.29 12:25 - Son Güncellenme: 2024.09.29 12:27 - BÜLTEN
A