Yıldırım Anayasa Mahkemesi Başkanını kabul etti
Başbakan Binali Yıldırım, Anayasa Mahkemesi Başkanı Zühtü Arslan'ı kabul etti.
2016.09.30 12:01 - Son Güncellenme: 2016.09.30 12:02 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan Binali Yıldırım, Başbakanlık Resmi Konutunda Anayasa Mahkemesi Başkanı Zühtü Arslan'ı kabul etti. Basına kapalı gerçekleşen kabul, yaklaşık bir saat sürdü.