Yılbaşı kutlamaları protesto edildi
Anadolu Gençlik Derneği (AGD) üyesi bir grup, cuma namazı sonrası Beyazıt Meydanı'nda yılbaşı kutlamaları protesto etti. Grup, milli piyango bileti alınmamasını istedi.
2018.12.28 15:52 - Son Güncellenme: 2018.12.28 15:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
İstanbul Beyazıt'ta AGD üyesi yaklaşık 100 kişilik grup, "Hristiyanın kutsalına değil, müslümanın kutlamasına karşıyız" yazılı pankart ve dövizler açtı. Sloganlar ve tekbirler atan grup, Kuran-ı Kerim okuduktan sonra basın açıklaması yaptı.

Grup adına basın açıklaması yapan Furkan Semih Coşkun, yılbaşı kutlamasının yapılmaması gerektiğini söyledi.

Coşkun, Milli piyango biletine de karşı olduklarını belirtti.
