Yeşim Salkım: Kanseri yendim

Yeşim Salkım: Kanseri yendim

Yeşim Salkım, 4 yıl boyunca kanserle mücadele ettiğini ve hastalığı yenmeyi başardığını açıkladı.

2019.06.10 08:30 - Son Güncellenme: 2019.06.10 08:30 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Yeşim Salkım: Kanseri yendim

Çeşme'deki Şerefe Restoran'da sahneye çıkan şarkıcı şöyle konuştu:

''4 yıl amansız bir hastalıkla boğuştum, şükürler olsun ki yendim. Hastalığımın ismi rahim kanseriydi.

Bu konu hakkında hiç konuşmadım, çünkü ailemin bilmesini istemedim. Sadece büyük kızım biliyordu. 

Hayatı iyi yaşamaya bakın, kafaya bir şey takmayın.''

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2019.06.10 08:30 - Son Güncellenme: 2019.06.10 08:30 - HABER MERKEZİ
A