Yeşilay Bursa'da sağlıklı nesiller için yürüdü
Yeşilay Cemiyeti Bursa Şubesi "Sağlıklı Nesiller" için mehter takımı eşliğinde Orhangazi Parkından Şehreküstü meydanına kadar yürüdü.
2016.03.06 18:52 - Son Güncellenme: 2016.03.06 18:59 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yeşilay Cemiyeti Bursa Şubesi üyeleri ile Bursa Büyükşehir Belediyesi İzci Takımı ve birçok vatandaşın katılımıyla "Sağlıklı Nesiller" yürüyüşü gerçekleştirildi.
Mehterhan takımı ile Orhangazi Parkından başlayan yürüyüş Şehreküstü meydanında sonra erdi. Gençliğin islahı ve madde bağımlılığı tuzağından uzaklaştırılması amacıyla düzenlenen yürüyüşün ardından gerçekleştirilen mehterhan takımının konseri yoğun ilgiye sahne oldu.