Yeşil incilerden Kadıköy çıkarması
Spor Toto Süper Ligi'nin 32. haftasında Fenerbahçe'nin cezası sebebiyle sadece kadın ve çocuk taraftarların izleyeceği maç için 6 otobüs dolusu Bursasporlu kadın taraftar İstanbul'a hareket etti.
2012.03.24 13:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Sabah saatlerinde Atatürk Stadyumu önünde toplanan kadın taraftarların birçoğu ilk kez deplasmana gidecek olmanın heyecanını yaşadı. Tezahürat yapan kadın ve çocuk taraftarlar, maç coşkusuna erken saatlerde ortak oldu. Bursaspor deplasmanda yalnız bırakmayacaklarını ifade eden taraftarlar, "Bazılarımız ilk defa deplasmana gidiyoruz. Bursaspor'u hiçbir yerde yalnız bırakmayacağız. Kadın olsak da bugün sesimizi Kadıköy'de duyuracağız. Bursaspor'un yeneceğine eminiz" dediler.
Kadın taraftarların stat önündeki coşkusuna erkeklerde ortak oldu. Erkek taraftarlarda stat önünde kadınları uğurladı.