Yeşil Bursa'da ilk imza Bilal Şeflek'ten

Yeşil Bursa'da ilk imza Bilal Şeflek'ten

Yeşil Bursa, iç transferde anlaşma sağladıkları Bilal Şeflek'in sözleşmesini 1 yıl uzattı.

2014.06.19 14:15 - Son Güncellenme: 2014.06.19 14:16 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Yeşil Bursa'da ilk imza Bilal Şeflek'ten

KÜÇÜKYALÇIN: HEDEF ŞAMPİYONLUK

Yeşil Bursa Başkanı Mehmet Küçükyalçın imza töreninde yaptığı konuşmada, "Yeni sezonda hedefimiz grubumuzda şampiyon olarak 2'nci lige yükselmek. Geçtiğimiz sezon 28 lig maçında forma giyen Bilal'in yeni sezonda takıma önemli katkı sağlayacağını inanıyorum. İlk imzamızı attık. İç ve dış transferde imzalarımız devam edecek" dedi.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.06.19 14:15 - Son Güncellenme: 2014.06.19 14:16 - HABER MERKEZİ
A