Yeşil Bursa'da ilk imza Bilal Şeflek'ten
Yeşil Bursa, iç transferde anlaşma sağladıkları Bilal Şeflek'in sözleşmesini 1 yıl uzattı.
2014.06.19 14:15 - Son Güncellenme: 2014.06.19 14:16 - Spor - HABER MERKEZİ
KÜÇÜKYALÇIN: HEDEF ŞAMPİYONLUK
Yeşil Bursa Başkanı Mehmet Küçükyalçın imza töreninde yaptığı konuşmada, "Yeni sezonda hedefimiz grubumuzda şampiyon olarak 2'nci lige yükselmek. Geçtiğimiz sezon 28 lig maçında forma giyen Bilal'in yeni sezonda takıma önemli katkı sağlayacağını inanıyorum. İlk imzamızı attık. İç ve dış transferde imzalarımız devam edecek" dedi.