Yerli Malı Haftası etkinliğinde 9 öğrenci hastanelik oldu
Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde, Yerli Malı Haftası kapsamında düzenlenen etkinlikte 9 ilkokul öğrencisi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.
2023.12.15 13:55 - Son Güncellenme: 2023.12.15 13:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
Şanlıurfa'nın Siverek ilçesindeki Atatürk İlkokulu'nda Yerli Malı Haftası kapsamında düzenlenen etkinlikte bazı öğrencilerde yedikleri yemeğin ardından halsizlik ve mide bulantısı şikayeti görüldü.
Öğretmenlerin ihbarı üzerine 9 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle ambulanslarla Siverek Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Tedavi altına alınan öğrencilerin durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Öte yandan olayı duyan öğrenci velileri ise okul bahçesinde toplandı.