Yenişehirli gençlerden bakana olimpiyat mesajı

Yenişehirli gençlerden bakana olimpiyat mesajı

Yenişehirli gençler, Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç'a olimpiyat mesajı verdi.

2013.09.03 17:28 - Son Güncellenme: 2013.09.03 17:29 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yenişehirli gençlerden bakana olimpiyat mesajı


Kütahya Domaniç'te Hayme Ana şenlikleri için pazar günü Yenişehir Havaalanı'na inen ve tekrar buradan akşam saatlerinde özel uçakla Ankara'ya dönen Gençlik ve Spor Bakanı Sayın Suat Kılıç'a Yenişehirli gençler ve sporcular sevgi gösterisinde bulundu. Gençler, bakanı, "Suat abi; başbakanımızı Arjantin'e götür, 2020 Olimpiyatları'nı İstanbul'a getir" pankartıyla uğurladı. Bakan Kılıç, gençlere, "2020 Olimpiyatları'nı İstanbul'a getirmek için bu hafta Arjantin'e gidiyoruz. İnşallah 2020 Olimpiyatları'nı İstanbul'a getirmeye çalışacağız" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.09.03 17:28 - Son Güncellenme: 2013.09.03 17:29 - HABER MERKEZİ
A