Yenişehirli engelliler İznik'te stres attı

Yenişehirli engelliler İznik'te stres attı

Yenişehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü, Kent Konseyi Engelli Meclisi üyelerini aileleri ile birlikte İznik'te Devlet Su İşleri (DSİ) tesislerinde ağırladı.

2013.09.25 11:24 - Son Güncellenme: 2013.09.25 11:24 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yenişehirli engelliler İznik'te stres attı


Tesis Müdürü Mustafa Beki tarafından karşılanan engelliler, iki kişilik odalarda iki gece konaklayarak, tesislerde bulunan yüzme, spor ve çeşitli faaliyetlerden faydalandı. Yenişehir Kent Konseyi Engelli Meclisi Başkanı Koray Yaşaroğlu, konu ile ilgili yaptığı açıklamada, "Engellilerin sosyal hayata daha fazla katılmalarının sağlanması ve çeşitli faaliyetlerden azami faydalanabilmeleri için çalışıyoruz. Bize imkân sunan Yenişehir Belediye Başkanı Bülent Hamdi Cingil'e ve ekibine, İznik DSİ Tesisi Müdürü Mustafa Beki'ye çok teşekkür ederiz" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.09.25 11:24 - Son Güncellenme: 2013.09.25 11:24 - HABER MERKEZİ
A