Yenişehir 1. masa tenisi turnuvası başladı

Yenişehir 1. masa tenisi turnuvası başladı

Yenişehir Belediyesi Spor Hizmetleri İşletme Müdürlüğü tarafından düzenlenen 1. Masa Tenisi Turnuvası başladı.

2012.09.26 20:00 - Son Güncellenme: 2012.09.26 20:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Yenişehir 1. masa tenisi turnuvası başladı

Belediye Gençlik ve Spor Merkezi'ndeki turnuvanın açılışına Belediyespor Başkanı Hakan Ceylan, Yenişehir Belediyesi Spor Hizmetleri İşletme Müdür Vekili Ahmet Baştürk ve vatandaşlar katıldı. Turnuvanın açılış konuşmasını yapan Ahmet Baştürk, ilk kez düzenlenen Masa Tenisi Turnuvasına ilginin büyük olduğunu, bu turnuvadan elde edilecek başarılarla Belediyespor çatısı altında masa tenisinin de bir spor dalı olarak ilçede yer alabileceğini ifade etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.26 20:00 - Son Güncellenme: 2012.09.26 20:00 - HABER MERKEZİ
A