Yeni yılın ilk bebeği Hatay'da dünyaya geldi!

Yeni yılın ilk bebeği Hatay'da dünyaya geldi!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabı üzerinden yeni yılın ilk bebeğini paylaştı.

2024.01.01 00:15 - Son Güncellenme: 2024.01.01 00:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yeni yılın ilk bebeği Hatay'da dünyaya geldi!

Yeni yılın ilk bebeği Hatay'da dünyaya geldi. 

Bakan Koca'nın paylaşımı şöyle, "Hatay Defne Devlet Hastanesinde yeni yılın ilk bebeği doğdu. Fethiye ve Adem çiftini yürekten kutluyor, çocuklarının ülkemize ve insanlığa hayırlı bir evlat olarak yetişmesini diliyoruz. Nice, nice yeni yıllar göresin Muhammet Talha bebek."

 

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.01 00:15 - Son Güncellenme: 2024.01.01 00:30 - HABER MERKEZİ
A