Yeni Malatyaspor'da galibiyet hasreti bitti
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Yeni Malatyaspor, 39 gün sonra evinde galip geldi.
2013.11.18 16:56 - Son Güncellenme: 2013.11.18 16:56 - Spor - HABER MERKEZİ
Malatya İnönü Stadı'nda oynadığı karşılaşmalarda sezon başından bu yana istediği sonuçları alamayan Yeni Malatyaspor, ligin 12. haftasında kendi evinde Konya Anadolu Selçukluspor'u son 5 dakikada bulduğu gollerle 2-1 yenerek, 39 gün aradan sonra sahasında galip geldi.
Sahasında 6. haftada Göztepe'yi 3-2 yenen sarı-kırmızılı takım, daha sonra sahasında oynadığı 2 karşılaşmayı da kazanamadı. Sahasında 8. hafta da Turgutluspor'a 2-1 yenilen Yeni Malatyaspor, 10. haftada da İnegölspor ile 1-1 berabere kalmıştı.
Yeni Malatyaspor, sahasında oynadığı 6 karşılaşmada 3 galibiyet aldı.